BLOG

Więcej klientów w gabinecie stomatologicznym. Zapraszam do lektury, Łukasz Otlewski

Jak promować gabinet stomatologiczny? Metoda marchewki

Prowadzisz gabinet stomatologiczny, masz stałych klientów, są zadowoleni z Twoich usług. Kiedy pytasz ich o opinię, słyszysz, że wszystko jest super. Jednocześnie spoglądasz w kalendarz spotkań i myślisz: „Tych wizyt mogłoby być więcej…”

Nie możesz reklamować się tak swobodnie jak inne firmy. Twoje treści nie mogą nosić cech reklamy. Wynika to z ograniczeń, jakie nakłada ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. nr 112, poz. 654 z późn. zm.).

Możesz jednak użyć marchewki!

Marchewką w agencji marketingowej Bracia Write nazywamy wartość, jaką możesz zaoferować klientowi, zanim zostawi u Ciebie jakiekolwiek pieniądze.

Przykłady? W serwisie telefonów polfixit.pl (nasz drugi biznes) oferujemy darmową diagnozę telefonu. Poświęcamy swój czas oraz pieniądze na transport urządzenia kurierem, ale możemy zyskać na późniejszej ewentualnej naprawie.

Na osiedlowym targu sprzedawca podaje Ci kawałek jabłka do skosztowania. On wie, że jabłka, które sprzedaje, są soczyste i warte zakupu. Umożliwia Ci jednak przekonanie się o tym na własną rękę – jeszcze przed zakupem.

Jaką marchewkę możesz zaoferować jako dentysta?

Rafał jest moim serdecznym znajomym, razem z żoną znajdują się w sytuacji opisanej w pierwszym akapicie.

– Oferujecie przegląd zębów? – pytam Rafała.
– Tak.
– Jest płatny czy darmowy?
– Płatny.
– Ile trwa taki przegląd?
– 10-15 minut.
– No, to masz odpowiedź, Rafał, co trzeba zrobić w pierwszej kolejności.

Proponując od siebie darmową kontrolę jamy ustnej masz możliwość złapania punktu styku z nowym klientem, a to już krok milowy w drodze do większej liczby wizyt stomatologicznych w Twoim gabinecie!

W ciągu 10 minut klient zobaczy Twoją pracownię, Twój uśmiech, zdąży poczuć panującą atmosferę. Jeśli nie zawodzisz na tych polach, to masz duże szanse, że klient wróci do Ciebie na leczenie i/lub poleci Cię znajomym.

I naprawdę, nie bałbym się na Twoim miejscu, że na darmowe przeglądy zębów będzie przychodziło do Ciebie pół miasta i zaczniesz robić tylko to, bo na nic innego nie będzie już czasu.

W końcu… czytasz ten wpis, a to chyba znaczy, że jeszcze nie wszyscy o Tobie słyszeli. 😉

Rozwiń skrzydła z Braćmi Write

Pomożemy z pozyskaniem klientów do Twojej firmy.

Łukasz Otlewski

[ultimate_heading heading_type="customizable" heading_tag="h6" heading_content="Recent posts" main_heading_default_weight="400" main_heading_typograpy="" main_heading_font_size="18" margin_design_tab_text=""][/ultimate_heading][ultimate_spacer height="20" height_on_tabs="20" height_on_mob="20"][dfd_blog blog_posts_styles="posts_list" posts_list_configuration="top-image" posts_list_columns="3" hide_excerpt="yes" image_width="675" image_height="450" posts_to_show="3" main_heading_default_weight=""]